دانلود گیم پلی جدید از بازی زیبای The Last of Us

The Last of Us

دانلود گیم پلی جدید از بازی زیبای The Last of Us تحت عنوان Gameplay in the dark
ژانر: اکشن،ماجراجویی
ناشر: Sony Computer Entertainment
سازنده: Naughty Dog
پلتفرم: Playstattion 3
تاریخ انتشار: May 7, 2013

[ 23 بهمن 1391برچسب:,

] [ 16:19 ] [ erfan&amir ]

[ ]

دانلود اولین تریلر از بازی جدید The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt

دانلود اولین تریلر از بازی جدید The Witcher 3: Wild Hunt تحت عنوان Teaser trailer
ژانر: اکشن،جنگی
ناشر: Namco Bandai Games
سازنده: CD Projekt RED
پلتفرم: PC,Xbox 360
تاریخ انتشار: 2014

[ 23 بهمن 1391برچسب:,

] [ 16:19 ] [ erfan&amir ]

[ ]

دانلود تریلر جدیدی از بازی Dead Space 3

Dead Space 3

دانلود تریلر جدیدی از بازی Dead Space 3 تحت عنوان Miniseries - Episode 1
ژانر: جنگی,ترسناک,سوم شخص
ناشر: EA
سازنده: Visceral Games
پلتفرم: PC,Playstattion 3,Xbox 360
تاریخ انتشار: February 5, 2013

[ 23 بهمن 1391برچسب:,

] [ 16:19 ] [ erfan&amir ]

[ ]

دانلود تریلر جدید از بازی Assassin's Creed III: The Tyranny of King Washington

Assassin's Creed III - La Tirannia di Re Washington

دانلود تریلر جدید از بازی Assassin's Creed III: The Tyranny of King Washington تحت عنوان trailer
ژانر: اکشن,ماجراجویی
ناشر: Ubisoft
سازنده: Ubisoft Montreal
پلتفرم: PC,Playstattion 3,Xbox 360,Wii U
تاریخ انتشار: 19, February 2013

[ 23 بهمن 1391برچسب:,

] [ 16:19 ] [ erfan&amir ]

[ ]

دانلود تریلر جدید بازی The Walking Dead: Survival Instinct

The Walking Dead: Survival Instinct

دانلود تریلر جدید بازی The Walking Dead: Survival Instinct تحت عنوان the first official gameplay trailer
ژانر: جنگی,ترسناک,اول شخص
ناشر: Activision
سازنده: Terminal Reality
پلتفرم: PC,Playstattion 3,Xbox 360,Wii U
تاریخ انتشار: March 19, 2013

[ 23 بهمن 1391برچسب:,

] [ 16:19 ] [ erfan&amir ]

[ ]

دانلود تریلر جدید بازی Crysis 3

Crysis 3

دانلود تریلر جدید بازی Crysis 3 تحت عنوان The video The hunt is on
ژانر: جنگی,اول شخص
ناشر: EA
سازنده: Crytek Frankfurt
پلتفرم: PC,Playstattion 3,Xbox 360
تاریخ انتشار: February 2013

[ 23 بهمن 1391برچسب:,

] [ 16:19 ] [ erfan&amir ]

[ ]

دانلود تریلر جدید بازی Dead Space 3

Dead Space 3

دانلود تریلر جدید بازی Dead Space 3 تحت عنوان Miniseries Episode 2: The art of scare
ژانر: جنگی,ترسناک,سوم شخص
ناشر: EA
سازنده: Visceral Games
پلتفرم: PC,Playstattion 3,Xbox 360
تاریخ انتشار: February 5, 2013

[ 23 بهمن 1391برچسب:,

] [ 16:19 ] [ erfan&amir ]

[ ]

تصاویر جدید از بازی زیبای Project CARS
Le nuove immagini di Project CARS fanno paura

تصاویر جدید از بازی زیبای Project CARS
با کلیک بر روی ادامه مطلب می توانید تصویر بازی Project CARS را ببینید:
ژانر: مسابقه ای
ناشر: Slightly Mad Studios
سازنده: Slightly Mad Studios

پلتفرم: PC,Playstattion 3,Xbox 360,Wii U
تاریخ انتشار: November 28, 2013

[ 23 بهمن 1391برچسب:,

] [ 16:19 ] [ erfan&amir ]

[ ]

Assassin's Creed III یک IP جدید است

کارگردان مشهور و خلاق سری عنوان های AC یعنی آقای Alex Hutchinson در یک اظهار نظر گفته است که نسخه ی سوم از سری عنوان های AC همانند یک IP جدید می باشد. او در مورد این نظریه صحبت هایی کرده است:

"ساخت این نسخه از بازی توسط چند گروه مختلف در حال انجام است. ما از تاریخ ژانویه ی سال 2010 ساخت این عنوان را آغاز کردیم و تا به امروز ساخت آن با موفقیت پیش رفته است. ما همزمان با ساخت AC Brotherhood و همچنین Revelations، ساخت این نسخه را آغاز کردیم و اینکار پشت درب های بسته انجام شد. حدود سه سال است که ما مشغول کار بر روی این بازی هستیم و گروه مرکزی مشغول طراحی آن می باشد. هزینه ی ساخت این نسخه از بازی برای ما بسیار زیاد بود و ما نمی توانستیم به تنهایی از پس هزینه های ساخت آن بربیاییم. بنابراین تصمیم گرفتیم تا از گروه های دیگری برای ساخت بازی کمک بگیریم تا ما را پشتیبانی کنند."


"در واقع AC III پنجمین نسخه از سری بازی های AC می باشد و در مورد نسخه های قبل باید بگویم که ما با انتشار Brotherhood و همچنین Revelations تصمیم گرفتیم که برای نسخه ی سوم بازی وقت بیشتری بگذاریم و با انتشار این دو نسخه، هواداران را راضی نگه داریم. از همینجا اعلام می کنم که از این دو نسخه بسیار راضی هستم و تشکر میکنم چون وجود این دو نسخه باعث شد تا ما وقت بیشتری برای طراحی و کار بر روی AC III داشته باشیم و تنظیمات جدیدی را وارد بازی کنیم. در ادامه باید بگویم که با وجود این تنظیمات و Option های جدیدی که وارد بازی کردیم، نسخه ی سوم بازی بیشتر به یک IP جدید شباهت دارد تا یک ادامه از نسخه های قبل! اگر شما در حین بازی واقعآ به این تغییرات توجه کنید و آنها را حس کنید، کاملآ متوجه خواهید شد که این بازی به هیچ عنوان همانند یک ادامه از نسخه های قبل نیست و چیزی شبیه یک IP جدید می باشد. این بازی حس جنگ طلبانه و حس قدرت را القا می کند و شخصیت آن در قالب یک قهرمان جدید و با تنظیماتی جدید رونمایی می شود. در واقع نسخه ی سوم AC یکی از پر هزینه ترین عنوان ها در پایان این نسل است و ما به موفقیت آن امیدواریم."


"در طی این چند سال اخیر، تعداد شرکت های سازنده ای که بر روی IP های بزرگ خود ریسک کرده اند بسیار اندک بوده است. ساخت یک عنوان با وضعیت فعلی بودجه ی سنگین تری را نسبت به گذشته طلب می کند و در این بین، این کمپانی ها هستند که برای کمترین سود با رقیبان خود می جنگند. بنابراین اگر یک کمپانی از موفقیت IP خود با خبر شود، سعی می کند آن را ساپورت کند و با آن همراه شود تا بتواند بهترین استفاده را از آن بکند. یوبی سافت در طی سال ها اخیر یک سیاست جدید در مورد نسخه های قبلی AC به کار گرفت. یوبی سافت سعی کرد دو نسخه ی قبلی بازی را با کمترین تغییر نسبت به نسخه ی دوم روانه ی بازار کند تا طرفداران به این Option های تکراری عادت کنند و بعد با عرضه ی AC III همه ی طرفداران را غافلگیر کند."


"به جرات میگویم که AC III اولین عنوانی است که من شدیدآ منتظر تجربه ی آن هستم."

[ 19 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:48 ] [ erfan&amir ]

[ ]

کنفرانس EA


باز هم یک ماه ژوئن دیگه و یک E3 دیگه. همایش E3 جز آن دسته از نمایشگاه هایی هست که برای بازیکنان سرتاسر دنیا به خصوص ما ایرانی ها که علاقه زیادی به صنعت گیم و محصولات آن داریم، حائز اهمیت است.
به ادامه مطلب بروید



[ 19 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:48 ] [ erfan&amir ]

[ ]

کنفرانس Microsoft


طبق روال هر سال این مایکروسافت است که با پایان شمارش معکوس خود صوت شروع بزرگترین نمایشگاه بازی یعنی E3 را به صدا درمی‌آورد

به ادامه مطلب بروید

[ 19 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:48 ] [ erfan&amir ]

[ ]

کنفرانس ubisoft




امسال Ubisoft  با دستی پر به سوی نمایشگاه E3 آمد. عناوینی بزرگ مانند Ac 3، Farcry 3، Rayman و ... در این کنفراس حضور داشتند. با ما در گزارش کنفرانس یوبیسافت همراه باشید. به ادامه مطلب بروید


[ 19 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:48 ] [ erfan&amir ]

[ ]

Bleszinski: اگر عرق بازیکنان درنیامد کار را درست انجام ندادیم



آقای  Cliff Bleszinski خالق سری Gears of War در مورد قسمت جدید این سری یعنی Judgment صحبت های جالبی کرد و قول داد این قسمت از روند خطی بودن و درجه سختی کم آن دوری کند.

او در مصاحبه‌ای با Eurogamer بیان کرد از بازی‌هایی که یک چالش و رقابت واقعی برای بازیبازان ارایه نمی‌کنند خسته شده است. او قول داد در مولتی‌پلیر Judgment  قسمت کژوال بازی برای تازه کاران همچنان پا برجاست، اما دیگر قسمت‌های بازی واقعا سخت هستند. او ادامه داد:

"من قول می‌دهم شما خواهید مرد! وقتی من این بازی را به صورت co-op چهار نفره بازی کردم، به صورت دولا و قوز کرده ایستاده بودم و تمرکز می‌کردم. اگر این بازی عرق شما را درنیاورد پس ما کارمان را درست انجام ندادیم."

او همچنین در مورد ساخته شدن این بازی به دست People Can Fly توضیح داد:

" من نمی‌گویم ما این سری را کاملا به آن‌ها واگذار کردیم، این حرکت برای مشارکت بیشتر ماست. شما به آخرین بازی Call of Duty نگاه کنید، اشخاصی از Infinity Ward و Sledgehammer بر روی آن کار کردند، حتی Raven بسته های DLC آن را ساخت. من این را به چشم یک مشارکت و همکاری نگاه می‌کنم.

PCF در حال انجام وظیفه‌ای سنگین است اما Epic افراد بسیار زیادی در اختیار دارد که بر روی آن روزانه کار می‌کنند. تمام کارها به آزمایشگاه تست بازی ختم می‌شوند. Gears همانند بچه ماست. دو خانواده بر روی آن کار می‌کنند تا این بچه را به بالا برسانند."

در ادامه رییس People Can Fly آقای  Adrian Chmielarz گفت:

"بهترین چیز در مورد PCF این است که ما می‌توانیم کارهای جدیدی برای این عنوان انجام دهیم. ما یک جفت چشم و نگاهی تازه هستیم.

برخی از DNAهای عناوین قبلی ما در این عنوان وجود دارند، مخصوصا به هنگام شدت گرفتن مبارزه‌ها. ما دشمنان بیشتری در میدان خواهیم داشت و برای رسیدن به آن باید به سختی بر روی موتور بازی کار کنیم. اما زمانی که وارد انضباط داستان می‌شویم، خیلی با نظم کار می‌کنیم. ما با آن را بسیار جدی رفتار می‌کنیم."

Eurogamer از آقای Bleszinski در سوالی پرسید که Judgment برای اوایل سال 2013 درنظر گرفته شده است. با توجه به آن که Gears of War 3 حتی یک سال هم به عرضه آن نگذشته، آیا این یک ریسک نیست که باعث فرسودگی آن شود؟

Bleszinski در جواب پاسخ داد:

"با توجه به عکس‌العمل طرفداران، نه.

اما فکر می‌کنم باید با احتیاط عمل کنیم. ما فکر میکنیم جایی برای یک prequel عظیم که برابری بزرگی با سه قسمت اصلی Gears می‌کند وجود دارد. دیر یا زود زمان آن می‌رسد که به کنسول های نسل بعد مهاجرت کنیم پس می‌خواهیم از داشتن آخرین Gears  عظیم مطمئن شویم.

[ 19 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:48 ] [ erfan&amir ]

[ ]

بنگاه ماشین، پمپ بنزین، چرخه شب و روز در Forza Horizon
اولین تصاویر و جزئیات جدید از Forza Horizon امروز در سایت آلمانی Forza life به نمایش در آمد. برطبق گفته های سایت این بازی از فیزیک Forza 4 استفاده خواهد کرد اما با کمی تغییرات برای جاده های بیرون شهری و Off Road .

در بازی 65 گونه زمین (برای رانندگی) وجود دارد از گِل و ماسه تا چمن و البته آسفالت. نکته قابل توجه این است که بازی یک open world مسابقه ای است که در آن چرخه شب و روز به صورت پویا وجود دارد. همچنین در بازی پمپ بنزین برای سوخت گیری، مغازه هایی برای رنگ کردن و اسپُرت کردن (paint shops) و فروشگاه ماشین وجود دارد که بازیکنان می توانند با ماشین های بسیاری مسابقه دهند که نکته عجیب وجود یک هواپیما در بازی نیز هست و در آخر باید گفت که بازی در منطقه Colorado اتفاق می افتد.


با توجه به سایت Forza life قرار است بازی در 23 اکتبر امسال عرضه شود. برای اطلاعات بیشتر تا دوشنبه کنفرانس مایکروسافت صبر می کنیم.

تصاویر بازی :

    

     

[ 19 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:48 ] [ erfan&amir ]

[ ]

آیا Internet Explorer برای Xbox 360 در راه است؟

 

از آنجایی که شرکت sony از روز اول در PS3 خود مرورگر وب داشت،شایعات حاکی از آن است که Microsoft نیز قصد دارد در Xbox 360 مرورگر وب را بیفزاید و بر اساس شایعات این مرورگر احتمال زیاد مرورگر معروف ماکروسافت،یعنی Internet Explorer خواهد بود.



[ 19 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:48 ] [ erfan&amir ]

[ ]

آمار فروش Dragon's Dogma

 

این عنوان در هفته ی اول انتشار خود در ژاپن برای PS3:302,000 و برای Xbox 360:29,000 نسخه فروش داشته است.همچنین توانسته رکورد فروش هفته ی Mario Tennis برای 3DS و Dark Souls و همچنین Resident Evil: Operation Raccoon City را در ژاپن ازآن خود کند.

[ 19 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:48 ] [ erfan&amir ]

[ ]

فروش باور نکردنی Witcher 2 : Assassins of Kings

 

بر اساس خبرگذاری سایت Gameinformer این بازی تا کنون فقط برای Xbox 360 وPC در حدود 1.7 میلیون فروش داشته و این عدد قرار است با نسخه ی انتشار شده توسط Spike Chunsoft  در ژاپن افزایش پیدا کند.

[ 19 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:48 ] [ erfan&amir ]

[ ]

تریلر «بایوشاک: بی‌کران» با نام «حقایقی از افسانه» – «کلمبیا: روز مدرن ایکاروس»

تریلر «بایوشاک: بی‌کران» با نام «حقایقی از افسانه» – «کلمبیا: روز مدرن ایکاروس»

چندی پیش تریلر جدیدی از بازی « بایوشاک: بی‌کران » منتشر شد که به شیوه ای جالب تاریخچه کوتاه و به شدت اسرار آمیز را از شهر کلمبیا روایت میکند.

BioshockInfinite-600x300

توضیحات تریلر :

در این تریلر شما می توانید به صورت مستند گونه تاریخچه شهر کلمبیا و دلیل ناپدید شدنش را ببینید. دیدن این تریلر زیبا را به تمام دوستدارن و منتظران این بازی توصیه می کنیم.

طول تریلر : ۲ دقیقه

امتیاز تریلر :  ۸/۱۰

 
نام
کیفیت/فرمت حجم لینک دانلود
Bioshock Infinite : Truth from Legend-Columbia A Modern Day Icarus MP4 SD  ۵ مگابایت دانلود
Bioshock Infinite : Truth from Legend-Columbia A Modern Day Icarus MP4 HD720p  ۲۶ مگابایت دانلود

 

 

 - Bioshock:Infinte
سازنده: Double Fine Productions
ناشر: Irrational Games
سبک: شوتر اول شخص
تاریخ عرضه: ۲۰۱۳ March- فروردین ۱۳۹۲
پلتفرم ها: PC, PS3, Xbox 360

دانلود رایگان بازی Need For Speed Hot Pursuit
need for speed hot pursuit.jpg

مشکل به وجود آمده برای بعضی از کاربران  حل  شد  .
لینک دیگری از بازی به پست اضافه شد به همراه توضیح نصب 100 % تست شده
نام بازی : Need For Speed : Hot Pursuit
سازنده ی بازی : Criterion Games
منتشر کننده : Electronic Arts
ژانر بازی : Driving , Racing
پلتفورم ها : PC , PS3 , Wii , X360
تاریخ عرضه ی بازی : 16 نوامبر 2010
یکی از سه بازی برتر ساخته شده در تاریخ بازی های Need for speed
امتیاز داده شده توسط نگارنده به بازی:9/10
    سری بازیهای need for speed همیشه جزو بازیهای پرطرفدار و جذاب میان گیمر ها بود . بازیهایی شامل شور ، هیجان و تعقیب و گزیر و مسابقه ! این روند رو به پیشرفت بود تا که بنا به دلایل نا معلومی نسخه های جدید بازی یکی پس از دیگری دچار افت و کمتر شدن طرفدار شدند. آخرین نسخه طلایی این سری عنوان Most Wanted بود که بسیار صدا سر و صدا کرد و با این نسخه طرفداران و شهرت چشمگیری از آن خود کرد و باعث محبوبیت EA شد. این روند کمی و بیش تا نسخه ی Carbon ادامه داشت و پس از آن نسخه های بعدی دچار واکنش منتقدان و کاهش طرفداران این سری شد و این روند تا Shift ادامه داشت ، همه انتظار داشتند که این نسخه بار دیگر سری NFS رو به اوج بازگرداند . اما پس از انتشار با وجود افزایش کیفیت در همه جوانب آنطور که باید حاضر نشد و باز هم نمیتوان از آن به عنوان یک نسخه ی خوب یاد کرد.

[ 13 بهمن 1391برچسب:,

] [ 15:3 ] [ erfan&amir ]

[ ]

دانلود رایگان بازی Shank

shank-cover.jpgنام بازی: Shank
سازنده  : Klei Entertainment
ناشر: Electronic Arts
سبک: پلتفرمر دوبعدی اکشن
پلتفرم: PC,360,PS3
میانگین امتیازات بازی:9/10
یکی از زیباترین و در عین حال جذاب ترین بازی های سبک پلتفرمر دوبعدی چند سال اخیر در انتظار شماست.
همیشه بازی های با سبک های اول شخص یا سوم شخص اکشن با هزینه های گزاف و گرافیک های آنچنانی نمی تواند خواسته چه گیمرها به عنوان مخاطب و چه منتقدین برای انتخاب هترین بازی را بر آورده کند،در میان این همه بازی های شرکت های قول آسای بازی سازی در دنیا ،شرکت های کوچکی هم وجود دارند که با خلق ایده های نو و جالب دست ه تولید اثری می زنند که تا دها سال هم خاطره آن بازی کوچک اما خاطره انگیز از یاد ما خارج نمی شود .بازی هایی مثل machinaruim و از این قبیل بازی ها در سبک پلتفرمر دوبعدی قرار می گیرند با اینکه هزینه زیادی برای ساخت آن استفاده نشده چنان امتیازات بالایی را از سایت های معتبر دنیا دریافت می کند که دهان همه از تعجب باز می ماند.در این بین بازی به بازار آمده است که می خواهد این با قرار دادن ایده های نو و خلاقانه دوباره این روند را تکرار کند و تا سالیان دراز نامی خوش از خود به جا بگذارد .بازی که نویسندگان مجله بازی رایانه که به شخصه خیلی به آن ها اعتقاد دارم ،رتبه 12 همین بازی برتر سال 2010 را به شانک داده اند و آن را یکی از بهترین بازی های سال برگزیده اند.
داستان:
هربازی باید از یک داستان بسیار خوب برخوردار باشد تا بتواند خود را به عنوان یک بازی خوب نشان دهد. بازی Shank یک بازی بسیار جالب است که داستان را یک شخص باحال و به قول معروف قهرمان ! شروع می کند و به پایان میرساند. اسم قهرمان بازی Shank است که به معنی ساق پا ! و یا میله ! و یا .... ! است. یک آقای کاملا قاطی است و با کسی هم شوخی ندارد. شاید شما را هم با اره برقی ای که داره تکه تکه کند. داستان بازی را می توان یک داستان کاملا متفاوت دانست زیرا شما که خودتان از یک تبهکار کم ندارین به کشتن تبهکارها می پردازید. واقعا جالب است. شما در بازی سلاح هایی از جمله دو تا تفنگ و یک اره برقی و یک چاقو دارید و باید در بازی با آنها تبهکارها و اقایون قاطی را بکشید شانک یک گاوچران حرفه ای است . عده ای از خلاف کاران مکزیکی به وی نارو زده و مشکلات بسیاری را برای وی به وجود آورده اند. اما همکنون وقت انتقام است.داستان بازی در یک کلمه انتقام می توان خلاصه کرد. شانک  سراپا خشم و کینه است. او تصمیم دارد از کوچکترین این افراد شروع کرده تا به رییسشان برسد و تک تک آنها را از دم تیغ بگذراند. همان طور که می بینید داستان بازی بسیاری کلیشه ای است و هیچ گونه فراز و نشیبی ندارد اما این دلیل کلیشه ای بودن دلیل به بد بودن داستان یا اساس بازی نمی شود  شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که Marianne Krawczyk نویسندگی این عنوان را بر عهده دارد. وی کسی بود که در نوشتن داستان سری خدای جنگ هم دست داشت همین گواهی می دهد که نم توان ایرادی به داستان گرفت ،شاید کلیشه ای بودن در نگاه اول کمی آزار دهنده باشد ولی اگر کمی با دقت به جزییات توجه کنید پی به قدرت بازی می برید .مهم تر از خود داستان نحوه روایت داستان است که بسیار عالی کار شده و این یکی از نکات مثبت بازی محسوب می شود . بیشتر از این در مورد نکات بازی توضیح نمی دهم بهتر است خودتان بازی را تحربه کنید تا خودتان قضاوت بکنید که با چه بازی زیبایی طرف هستید .

[ 13 بهمن 1391برچسب:,

] [ 15:3 ] [ erfan&amir ]

[ ]

دانلود رایگان بازی NBA 2K11
nba2k11-cover.jpgنام بازی:NBA2K11
سازنده : Visual Concepts
ناشر : 2K Sports
پلتفورم : همه ی سیستم ها
تاریخ عرضه : 5 اکتبر 2010 | سه شنبه 13 مهر 1389
سبک : شبیه سازی لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا
تابه حال بازی بسکتبال را تجربه کرده اید ؟
آیا می دانید بسکتبال ترکیبی از دو بازی مشهور در ورزش به حساب می آید واگر ورزشکار به این دو ورزش آگاهی کامل داشته باشد می تواند یکی از بهترین های این رشته محسوب شود ؟
بسکتبال ترکیبی از فوتبال با شطرنج است ولی نه به آن طورتی که شما در ذهن دارید.بسکتبال به دویدن بیشماری که در فوتبال وجود دارد و همینطور به فکری که در مورزش شطرنج حاکم است احتیاج دارد ،اگر فرد بتواند این دو فاکتور را در هم ادغام کند و رابطه منطقی بین این دو برقرار کند مطمئن باشید یکی از بهترین ها خواهد بود .سلطان مطلق بسکتبال جهان محسوب می شود و لیگ آن به NBA معروف است که هر ساله شاهد نقش آفرینی بازی کنان تیم های این لیگ هستیم که هر کاری که به ذهنتان می رسد قادر هستند با توپ انجام دهند .یکی از مشهور تریم و محبوب ترین نسخه های بازی بسکتبالی که وجود دارد NBA2K نام دارد که نسخه 11 آن به تازگی وارد بازار شده است و توانسته امتیازات مناسبی را از آن خود کند و بسیار بهتر از نسخه 10 خود کار کند و بازیبازان را راضی نگه دارد .
نسخه 11 ان بی ای بیسار واقع گرایانه تر به طوری که کامل از نمونه های واقعی الگو برداری شده است .گرافیک بازی همانند نسخه های پیشین بسیاز نینظیر و واقعی کار شده به طوری که عرق روی بدن بازیکنان به طور آشکار قابل شماهده است .ان بی ای 11 تاکتیکی تر از نسخه 10 آشده و به گفته سازندگان انواع مدل دریبل ها در بازی گنجانده شده تا بازیباز تعامل بسیار بیشتری با این محصول داشته باشد .چهره گزارشگز و چهره تماشاگران هم در نوع خود بسیار جالب است و بسیار طبیعی تر از قبل کار شده است.
شما ميدونيد كه چطور Kobe -- يكي از ستارگان NBA -- حركت spin move را با يك پرش به pull-up تبديل ميكند ؟ اين حركتي بود كه در نسخه ي قبل شما قادر به انجام آن نبوديد . ولي بازي نميخواهد كه نسبت به نسخه ي قبل پيشرفتي نداشته باشد . در اين نسخه ستارگان دنياي NBA از جمله Kobe قادر خواهند بود حركات منحصر به فرد خود را تنها با فشار دادن LT توسط شما انجام دهند . اين حركات شامل انواع و اقسام دريبل هاي size-up توسط بازيكنان نيز ميشود . اگر هم LT و RT را با هم فشار نگه داريد بازيكن در هر نقطه از زمين كه باشد post-up ميشود . در كل مكانيزم دريبلينگ در بازي دچار تغيير و تحول اساسي شده است . علاوه بر مكانيزم جديد دريبل در بازي سازندگان در اين نسخه از سيستم پاس كاري جديدي نيز استفاده خواهند كرد . سازندگان بازي ميخواهند همان سيستم پاس كاري كه در NBA Live 10 مشاهده شد را در NBA 2K10 نيز پياده سازي كنند . اين سيستم اين گونه است كه شما با فشردن كليد RB ميتوانيد بالاي سر بازيكنان ديگر يك كليد را داشته باشد و با فشار دادن آن ها ميتوانيد كه توپ را به آن بازيكن بدهيد . البته با نگاه داشتن هر دكمه نيز ميتوانيد كنترل آن بارزيكن را به عهده بگيريد و با رها كردن آن توپ به آن بازيكن پاس داده ميشود . يكي ديگر از بخش هاي بازي Play calling ميباشيد كه امسال عملكرد آن بهينه تر شده است . به اين گونه كه با دكمه ي رابط LB ميتوانيد ليست تاكتيك هايي كه ميتوانيد اجرا كنيد را مشاهده كنيد كه براي انجام هر كدام يك دكمه ي رابط در نظر گرفته شده است و سپس با فشردن آن آن تاكتيك را اجرا كرده و امتياز كسب كنيد .

[ 13 بهمن 1391برچسب:,

] [ 15:3 ] [ erfan&amir ]

[ ]

سیستم پیشنهادی کرایسیس ۳ منتشر شد.

سیستم پیشنهادی کرایسیس ۳ منتشر شد.با وجود انتشار این سیستم مورد نیاز برای بازی این عنوان بسیاری از ما نخواهیم توانست این بازی فوق العاده گرافیکی را بازی کنیم.

Crysis 3 در ماه فوریه 2013 برای سه پلتفرم اصلی یعنی PC , PS3 و X360 منتشر خواهد شد.

حداقل سیستم پیشنهادی

• Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
• DirectX 11 graphics card with 1Gb Video RAM
• Dual core CPU
• ۲GB Memory (3GB on Vista)
• Example 1 (Nvidia/Intel):
– Nvidia GTS 450
– Intel Core2 Duo 2.4 Ghz (E6600)
• Example 2 (AMD):
– AMD Radeon HD5770
– AMD Athlon64 X2 2.7 Ghz (5200+)

.

حدوسط سیستم پیشنهادی

• Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
• DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM
• Quad core GPU
• ۴GB Memory
• Example 1 (Nvidia/Intel):
– Nvidia GTX 560
– Intel Core i3-530
• Example 2 (AMD):
– AMD Radeon HD5870
– AMD Phenom II X2 565

.

حداکثر سیستم پیشنهادی

• Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
• Latest DirectX 11 graphics card
• Latest quad core CPU
• ۸GB Memory
• Example 1 (Nvidia/Intel):
– NVidia GTX 680
– Intel Core i7-2600k
• Example 2 (AMD):
– AMD Radeon HD7970
– AMD Bulldozer FX4150

[ 12 بهمن 1391برچسب:,

] [ 14:4 ] [ erfan&amir ]

[ ]

جدول فروش هفتگی انگلستان : Black Ops II در صدر Far Cry 3 دوم
این هفته نیز مانند دو هفته ی گذشته عنوان Cal of Duty Black Ops II در صدر جدول قرار گرفت.با وجود این که بازی جدید Ubisoft یعنی Far Cry 3 نیز در این هفته منتشر شد با این حال این بازی مانند Hitman ABSOLUTION در هفته گذشته نتوانست جای Call of Duty Black Ops II را بگیرد.FIFA 13 و Hitman Absolution نیز به ترتیب در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.

جدول بیست تاییی را در زیر مشاهده می کنید :

1. Call of Duty: Black Ops 2
2. Far Cry 3
3. FIFA 13
4. Hitman Absolution
5. Assassin’s Creed 3
6. Just Dance 4
7. LEGO Lord Of The Rings
8. Halo 4
9. Skylanders Giants
10. Need For Speed Most Wanted
11. Nintendo Land
12. Dishonored
13. Football Manager 2013
14. New Super Mario Bros. U
15. WWE 13
16. Moshi Monsters: Moshling Theme Park
17. ZombiU
18. Medal Of Honor: Warfighter
19. New Super Mario Bros. 2
20. Forza Horizon

[ 12 بهمن 1391برچسب:,

] [ 14:4 ] [ erfan&amir ]

[ ]

DLC جدیدی برای Skyrim در راه است
Bethseda دیروز از آمدن DLC جدیدی برای بازی Skyrim خبر داد.این محتوای دانلودی Dragonborn نام دارد و فردا برای Xbox Live و در اوایل 2013 برای PC و PS3 عرضه خواهد شد.

مسئولان بتزدا همچنین افزودند :

برای Xbox Live تا ۲۴ ساعت دیگر یکی از جاه طلبانه ترین محتوا های دانلودی ما منتشرخواهد شد و ما همچنین با افتخار اعلام می کنیم که این بسته برای  PC و PS3 عرضه خواهد شد.

[ 12 بهمن 1391برچسب:,

] [ 14:4 ] [ erfan&amir ]

[ ]

Billy Pidgeon : سونی باید قیمت PS Vita را کاهش دهد

Billy Pidgeon یکی از تحلیل گران صنعت بازی های رایانه ای معتقد است که سونی برای پیشرفت خودش و کنسولش PS Vita باید همانند نینتندو قیمت این کنسول را کاهش دهد.وی اعتقاد دارد که سونی باید برای این کنسول بازی های رایگان بیشتر را برای دانلود قرار دهد و این بازی ها باید کیفیت بهتری نسبت به باز های رایگان و ارزان پلتفرم هایی مثل Android یا iOS داشته باشند.

وی افزود:

"با اینکه فروش ویتا در حال افزایش است، اما می تواند بهتر از این هم باشد. از نظر نرم افزاری هم ویتا در حال پیشرفت است و عناوین درجه یک زیادی مثل Persona 4 Golden و  و Assassin’s Creed III: Liberation و عناوین دانلودی خوبی مانند Sound Shapes و Escape Plan برای ویتا وجود دارند. همچنین ارتباط بین سرویس PS Plus و ویتا نیز به اعتبار ویتا می افزاید."

[ 12 بهمن 1391برچسب:,

] [ 14:4 ] [ erfan&amir ]

[ ]

رفع مشکلات بازی Hitman Absolution

با رفع مشکلات بازی Hitman Absolution در خدمتتون هستیم.این بازی رو خیلی از دوستان در اجراش مشکل داشتن که به حل چندتا از آن ها می پردازیم.

[ 12 بهمن 1391برچسب:,

] [ 14:4 ] [ erfan&amir ]

[ ]

جزییات اولین DLC بازی Far Cry 3 مشخص شد.

Ubisoft پس از انتشار Far Cry 3 جزییات اولین DLC این بازی را مشخص کرد.این محتوای دانلودی مربوط به بخش Co-op بوده و High Tides نام دارد.این DLC دو بخش داستانی جدید با نام های Jailbreak و Redemption را دارا بوده و شامل مبارزات خشن‌تر، رقابت های وسیع تر، صحنه های زیبا همراه با کرکتر های مورد علاقه شما و همین طور صحنه های انفجاری و لحظاتی می‌شود که تا کنون مشاهده نکرده‌اید.

تاریخ عرضه این DLC و قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

[ 12 بهمن 1391برچسب:,

] [ 14:4 ] [ erfan&amir ]

[ ]

رکورد فوق العاده ی Call of Duty Black Ops II در هفته ی اول

Call of Duty Black Ops II توانست رکوردی بی نظیر در عرصه ی بازی های رایانه ای ثبت کند : یک میلیارد دلار فروش در عرض 15 روز !این بازی هم چنین در اولین روز فروشش توانست رکورد بیشترین فروش در یک روز را با ۵۰۰ میلیون دلار از آن خود کند.

[ 12 بهمن 1391برچسب:,

] [ 14:4 ] [ erfan&amir ]

[ ]

تاریخ انتشار Crysis 3 مشخص شد

دیروز الکترونیک آرتز تاریخ انتشار دقیق بازی کرایسیس 3 را مشخص کرد.طبق گفته ی این شرکت این بازی در نوزدهم فوریه 2013 در آمریکا و دو روز بعد در 21 فوریه در سرتاسر اروپا برای سه پلتفرم PC , PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.

[ 12 بهمن 1391برچسب:,

] [ 14:4 ] [ erfan&amir ]

[ ]

فروش 50 میلیون نسخه ای فرانچایز Halo

Microsoft دیروز اعلام کرد که سری بازی های Halo از شماره ی اول تا Halo 4 که چندی پیش عرضه شد حدود 50 میلیون نسخه فروش کرده است.این عدد تا قبل از انتشار هیلو 4 حدود 4 میلیون کمتر یعنی 46 میلیون نسخه بود که با منتشر شدن این بازی به 50 میلیون نسخه ارتقا یافت.

[ 12 بهمن 1391برچسب:,

] [ 14:4 ] [ erfan&amir ]

[ ]

تاریخ انتشار Rayman Legends مشخص شد

امروز Ubisoft تاریخ انتشار بازی Rayman Legends را مشخص کرد.طبق گفته ی یوبی این عنوان 28ام فوریه 2013 به صورت انحصاری برای کنسول Wii U منتشر می شود.تاریخ قبلی این بازی توسط خود یوبی در ماه فوریه اعلام شده بود اما تاریخ دقیقی نداشت.


[ 12 بهمن 1391برچسب:,

] [ 14:4 ] [ erfan&amir ]

[ ]

دانلود تریلر crysis 3
crysis 3

 برای دانلود تریلر بازی به ادامه مطلب رجوع کنید

 


منبع : http://me-and-games.rozblog.com]]>

[ 12 بهمن 1391برچسب:,

] [ 9:14 ] [ erfan&amir ]

[ ]

tomb raider
tomb raider

سری محبوب و خوش سابقه Tomb Raider از آن دسته عناوینی است كه نیازی به معرفی ندارد و تقریباً كسی نیست كه حداقل یك نسخه از این مجموعه را تجربه نكرده باشد. قطعاً بسیاری از عناوین ماجراجویی مانند Uncharted كه اكنون یكه تازی می كنند، موفقیتشان را مدیون Tomb Raider هستند كه سرمنشاء الهامات بسیاری از بازی های موفق امروزی است. جدیدترین نسخه از این سری، همه را شگفت زده كرده است. لارا كرافت (Lara Croft) یك باستان شناس ماجراجو است كه در نسخه های قبلی به گشت و گذار در درون مقبره ها پرداخته، اما در نسخه جدیدی كه بزودی منتشر می شود، داستان كمی با نسخه های كلاسیك تفاوت دارد.

tomb raider


منبع : http://me-and-games.rozblog.com]]>

[ 12 بهمن 1391برچسب:,

] [ 8:56 ] [ erfan&amir ]

[ ]

NBA 2K13

منتشر کننده: 2 k sports

گسترش دهنده: Visual Concepts

سبک بازی: Sport

زبان بازی: En

حجم بازی:6.75GB

نسخه فایل: RELOADED


منبع : http://me-and-games.rozblog.com]]>

[ 12 بهمن 1391برچسب:,

] [ 8:56 ] [ erfan&amir ]

[ ]

GTA V
                                         gta v


اولین تریلر رسمی GTA یک دقیقه نگاه ارزشمند به عنوانی که راک استار از آن به عنوان "کارگردانی جسورانه جدید" در دنیای GTA یاد میکند به ما هدیه کرد. تریلر شامل چندین و چند صحنه است،تعدادی از انها بسیار کوتاه نمایش داده میشوند. دلتنگی برای بسیاری از چیزهای جالبی که نشان داده میشوند چیز عجیبی نیست، هرچند تا الان مطمئنا تریلر رو بارها و بارها نگاه کرده اید.


منبع : http://me-and-games.rozblog.com]]>

[ 12 بهمن 1391برچسب:,

] [ 8:56 ] [ erfan&amir ]

[ ]